2012-11-21 @ 00:08:36

Made my day <3

Weii! Idag red jag Stelpa ordentligt för första gången på...vet inte, men det känns som hur länge som helst som... i alla fall. Jag blev på så bra humör av det! Gjorde min dag och alla mina problem blev lite mindre.
Jag kan ju inte säga att det gick jätte bra men åhh vad jag saknat det. Stelpa kändes, inte helt oväntat, rätt stel och var lite seg på att reagera i början. Men jag jobbade mycket böja och mjukgörande och det hjälpte till slut. Skrittade bara idag, men hon var pigg och verkade inte alls sjuk. Sååååååååååååååå häääääääääääääääär skönt!
Imorron hade jag tänkt försöka mjuka upp henne lite mer på banan och longera lite, ahh så taggad asså! Det är verkligen min drog och jag är som ett barn på julafton just nu!
 
Här kommer lite bilder från dagen innan jag ska hoppa i säng så att jag överlever musikprovet imorron och kan komma ut till min underbara lilla häst :D
Bara dålig mobil bilder men det är såhär det ser ut hos oss. Haha, hästarna ser ju lagom lurviga ut :P
 
Och vad har hänt med Stelpas hals?? Korsning mellan kallblod och shettis? :P
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0