2012-11-08 @ 08:13:01

Sjukanmälda.

Hej!
 
Ja både Atli och Stelpa är ju förkylda nu och det är fler hästar i hagen som har åkt på den här snuvan. Jag skrittade bara Stelpa lite i tisdags. Hon var jätte pigg men hostade endel så hon är sjuk. 
 
Det blir vila för hästarna veckan ut men vad jag ska göra med mig själv vet jag inte. Jag har ju behov av att göra något nästan hela tiden... Usch jag lider verkligen med dom som har sina hästar sakade eller så under lång tid. Visst har man förstått att det är jobbigt och så innan men inte förän i tisdags insåg jag hur jobbigt det var att inte få rida. Det kan vara mysigt och sitta och åka häst ibland men inte hela tiden. En gång i veckan räcker verkligen. Jag kommer typ bli tvungen att gå ut och springa varje dag eller så om Stelpa ska fortsätta vila. Tur att jag ska iväg över helgen så att jag har något att göra i alla fall.
 
Men nej, usch och fy för när hästarna blir sjuka. Snälla Stelpa, hoppas att det inte är något allvarligt och bli frisk fort...
Jag måste få rida igen!!!
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0