2012-11-09 @ 19:53:38

Update!

Jag och mamma var ute för att kolla till hästarna idag och vad vi kunde se så var dom bättre idag!

Atli var inte snorig alls när vi tog in honom från hagen och i stallet så rann det lite genomskinligt ur näsan men det kan ju bara pga kondens också. Annars var han helt red i näsan och inte ett spår på förkylning.
Skönt!
Temp på 37,6 igen. Slår aldrig fel! Som tur väl är.

Stelpa verkade också bättre idag. Igår när vi var och såg till dom så hostade hon säkert 15 ggr på de 20 minuterna vi var där. Väldigt ofta med andra ord.. Så ofta har hon inte gjort det förut.
Men idag hostade hon en gång på 20 min så en förbättring kanske?
Hon var även väldigt snorig igår men inte lika mycket idag. Hon var inte helt ren i näsan lite kladdig med det rann inget snor i alla fall.

Så dom var nog bättre idag ändå. Vi får se hur dom är imorgon.
Vet inte hur jag ska göra med Atli. Om jag ska testa rida honom en kortis imorgon för att se om han blir snorig kanske?
Han var inte snorig i förrgår, igår eller idag men lite snorig efter ridpasset i tisdags..
Det är svårt att avgöra.. Men jag tro jag ska ta en kort tur på honom imorgon känna lite på honom och få lite puls på honom och se om han blir snorig.

** Hur skulle ni göra i mitt fall? **

Kram! Jossan

Lika pigg som på bilden är han i alla fall!


Kommentarer:
Postat av: rebecca

svar på kommentar:
Okej hihi :) ni har framtiden framför er!

2012-11-10 @ 10:48:29
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0