2012-10-29 @ 08:47:34

Första dagen på lovet!

Hej, hej!
 
Första dagen på jul höstlovet idag och ska äntligen ut till stallet igen. Det har ju varit lagom stressigt den senaste tiden och Stelpa har ju fått en väldigt lugn vecka men nu börjar planeringen ta form så det här ska väll gå.
Ligger i sängen just nu, vaknade vid 7 och kunde inte somna om så kollade på Revenge avsnittet som jag missat och nu ska jag snart gå upp.Ska fixa lite små grejer på förmiddagen och sen ska jag ut till stallet och rida! Hihi *taggad tjej*...
Overallen och Stelpas vintertäcke ska med ut till stallet för nu börjar det bli kallt på riktigt. Första snön kom någon gång förra veckan, jag missade den och den låg inte kvar men alla bombade facebook med det så det har nog snöat. Var på IKEA en sväng igår och där är julgrejerna redan framme. Usch jag tycker det är förtidigt, det är egentligen inte ens November och när det blir November så är det fortfarande nästan två månader kvar. Inte konstigt att man tröttnar. Tränandet inför Lucia i skolan har redan börjat osv.
Vart tog tiden vägen, var det inte sommarlov nyss?? 
 
Jaja, slut på julsnacket. Nu ska jag gå upp och äta frukost så att jag kan börja dagen innan halva har gått.
Anti-julstämmning här så slänger in en sommarbild på knas-hästen ;P
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0