2012-10-05 @ 23:32:00

Inte riktigt lika bra idag

Ne, idag gick det både bra och mindre bra. eller ja.. Det enda som inte riktigt funkade var ju bara den ökande tölten. Den blev lite galoppig.
Sen tötlade han kort tölt som en kung igen! Han är proffs på det nu! (helt plötsligt?)
Traven tyckte jag var fin och galoppen hade ett stooort plus idag! :D Den var suuper maffig idag och det märks blixt snabbt om jag får med baken i tölten för då kommer den automatiskt med i alla de andra gångarterna! :)
 
Har anmält mig till en tävling nu också! :D Det blev blidfaris oktobertävling som kommer hållas på Tofftinge! En utav mina favorit banor! :D Hoppas den inte var full... Men det såg inte ut som det men man vet ju aldrig...
 
Nu ska jag betala anmälningsavgiften sen ska jag soova!
 
Film som Julia gjort från senaste lektionen med Peter :)
 
Kram och gonatt! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

JAG ÄR KÄR I DIN HÄST! Vilken utstrålning han har!!!

2012-10-07 @ 14:34:04
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Postat av: Tessan

han är fantastiskt fin!! Vilken utveckling sen i vintras. Jag är IMPONERAD!!!:)

2012-10-07 @ 22:40:20
URL: http://thereseflodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0