2012-10-08 @ 12:23:00

Nu är det jaktsäsong!

Jajamen! Tänk på det nu allihopa!
Det tråkiga är ju att vi knappt kan rida ut när det är jakt säsong. Det lär bli många vändor fram och tillbaka till Fjällnora nu den närmaste tiden...
Så kommer vi börja se ut såhär också:
Det ända som fattas är väl tygelreflexer och reflex boots! Haha! Sen har jag nog allt! (Jag har ju reflex boots, jag kan bara inte använda dom)
men jag tycker att det är lite små roligt att utsmycka hästen med reflexer , jag. ;) Julia däremot har redan tröttnat! ;)
 
Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Sv: Tjo här kommer ett sent svar, som vanligt hehe.
Fifa kommer nog inte alls ha något täcke på sig mer än vid svettiga dagar eller vid riktigt blöta snöiga dagar. Hästarna fryser mer vid blöta dagar än iskalla dagar :) Halsen fryser hästen minst om. Minns en vinterdag då det var över -30 grader, Fifa var rakad på halsen men stod och sov under ett träd helt oberörd, så det är ingen fara om du skulle klippa halsen och mot bogen iaf :) Viktigaste är att de har skydd kring rygg och rumpa där de är mest känsligast.

2012-10-10 @ 16:29:23
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0