2012-10-03 @ 22:58:00

Och idag gick han bitvis som en kung!!

Jag fattar inte var som har hänt?! Helt plöttsligt så går han som en Gud!! Och det gick över en natt!?!?
 
Tölten idag var bara A m a z i n g!? Kort tempo tölt, tempo växlingar i tölt, mellan tempo tölt, ned tagningar från tölt, you name it! Han gjorde allt bara jag bad om det!!
Traven var tjoho!! Galoppen var wow! Allt var bara helt underbart!!
Och han väntade på mina singnaler hela tiden! Alert för skänkeln och bara såååå arbetsvillig!
 
H e l t   u n d e r b a a a a r t ! ! ! !
 
Gissa men som blev fett sugen på att tävla nu då???
Jo! Jag!! Ska faktiskt kolla på det med det samma... Bara för att se om det finns några kvar att amnäla sig till ;)
 
Det gick braaaa mycket bättre än så här idag!! :D :D :D
 
Tack Kikki, Sara och ödet för att denna hästen blev min! 
 
Kram!! Jossaaaan
 
 

Kommentarer:
Postat av: Emma

åh vad fin! :)

2012-10-03 @ 23:36:03
URL: http://emmao.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Hoppas du hittar nån tävling! :)

2012-10-03 @ 23:57:47
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se
Postat av: Kikki

Gulliga du! Jag tackar för att Atli hittade dig!!

2012-10-04 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0