2012-10-01 @ 21:43:31

The easy day!

Haha ja, jag vet måndagar är oftast den jobbigaste dagen i veckan men för mig är det verkligen en chill-dag...
 
Idag har jag, som vanligt på måndagar, varit på 4H. Ridit och suttit på möte osv... ;)
Har jobbat lite med en redovisning som ska redovisas imorgon och så ska jag försöka plugga lite till matteprovet på onsdag också. Men vet inte hur mycket sånt det blir imorgon för ska rida lektion då. Känns faktiskt som om vi kommit en bit framåt sen förra lektionen, inga stormsteg men en bit framåt i alla fall. Stelpa känns lite piggare nu ;)
 
Ganska värdelöst inlägg men nu vet ni vad jag har gjort idag. Slänger in en planering också, så här kommer kanske Stelpas vecka se ut:
Måndag: Vila.
Tisdag: Lektion för Peter.
Onsdag: Rida ut.
Torsdag: Vila.
Fredag: Rida på banan och vägen.
Lördag: Rida på banan eller kanske jobba från marken.
Söndag: Rida ut.
 
Nu har ni sett de här bilderna 100 gånger men ja, såhär såg det ut på förra lektionen hos Peter.
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0