2012-09-08 @ 19:32:33

Inköps-och önske-lista

Ja vissa saker behöver man och vissa vill man bara ha, här är min lista.
Bomber tvådelade Lock up bett:


Lilia fleectäcke:
 
Klockoboots med vikt:
 
Kavaj från Hööks:
 
Det här vill/behöver jag ha. Det svåra är bara att hitta sakerna i rätt storlek. Täcket ha jag bara sett på ett ställe och där finns det inte i Stelpas storlek. Bettet och bootsen är ju lätt att få tag på. Kavajen är ju inget jag behöver jätte mycket men den är snygg och jag skulle så gärna ha en svart också för att kunna matcha till lite fler grejer :P
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Stina

Jag har kavajen och den är ganska liten i storleken, så om du beställer kan det vara bara att ta en storlek större än vanligt :)

2012-09-09 @ 14:26:44
URL: http://stinabackerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0