2012-09-13 @ 13:57:00

Scheman och Något som jag inte provat!

 
Nu har jag gjort klart mitt nya träningsschema! Det är definitivt lugnare än det förra...
 
Gamla schemat:
Måndag: vila
Tisdag: rida på banan
Onsdag: styrke pass i samband med uteritt
Torsdag: vila
Fredag: galopp-/ travintervaller, kondition och uthållighet
Lördag: lugn uteritt
Söndag: galopp-/ travintervaller, kondition och uthållighet
 
Nuvarande schema:
 
Måndag: vila
Tisdag: rida på banan/vägen
Onsdag: skoj uteritt (inga större krav, bara tänka framåt.
Torsdag: vila
Fredag: longering med bommar
Lördag: rida på banan/ vägen
Söndag: cykla varannan vecka/ rida ut varannan vecka
 
Så har iaf jag tänkt :) 
 
Den här veckan har dock blivit lite annorlunda efter som jag var på teater i tisdags. Kan skriva om det en annan gång. Så idag ska jag ut till stallet och rida ut en sväng och träna lite styrka / kondition.
 
Jag har även tänkt att testa något nytt! Jag har tänkt att testa att rida med  hackamore. Det kan bli spännande! Får se hur det går!
 
Vi hörs senare!
 
Kram! Jossan


 

Kommentarer:
Postat av: cia

Sv; man kan inte se på höet hur mycket protein och energi som finns i det. Det är faktiskt omöjligt. Där emot kan man se ifall det är ett friskt hö och att det inte är mögligt.

2012-09-13 @ 20:26:47
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0