2012-09-09 @ 09:14:19

Poäng från tävlingen!

Ja ni har ju inte fått se några poäng från tävligen alls. Och nu hittade jag mina domarkommentarer så nu kan jag ju visa. Eftersom det var tre domare och två grenar så blir det ganska mycket kommentarer och poäng så jag tänkte att jag kanske inte behöver göra som jag brukar och skriva ut allt. Eller någon som vill veta exakt? Bara och säga till i så fall men jag sammanfattar det lite nu.
 
F2 - Femgång uttagning
Stelpa har jag ju inte plockat fram passen på än så den här grenen fick vi bara för att vi skulle täcka upp alla grenar.

Domare 1: Totalt 3,5. Med bla 5,5 för tölten och 5,0 för skritten. Han skrev också att det var bra takt i tölten och trevlig form i skritten.
Domare 2: Här fick jag 5,5 rakt igenom för utom traven som blev en 5:a. Men ändå, det är min första 5:a för traven! :D Hon skrev inga kommentarer och det blev felräknat med min totalpoäng men poängen var bra i alla fall.
Domare 3: Det blev totalt 3,5 här också. Här blev det 5,5 för både tölt och skritt men i traven fick jag bara 3,5. Det var inte så mycket kommentarer här heller men det stod att skritten var rytmisk.
Det blev allt som allt 3,37 och en 13:de placering.
 
T8 - Lätt tölt
Första gången jag rider den här grenen också och är rätt stolt över Stelpa att det ändå gick så bra som det gjorde för hon var rätt trött efter femgången.
 
Domare 1: 4,5 och 4,0 med kommentarerna ok takt, lite styv och lite passig.
Domare 2: 4,5 och 4,5 med kommentarerna ok takt men bundet kort steg.
Domare 3: 5,0 och 5,0 med kommentarerna lite på framdelen och trevligt.
Det blev allt som allt 4,60 och en 10:de placering.
 
Final T8
Här red jag ju finalen också det gjorde jag inte i femgången.

Domare 1: 4,5 och 4,0.
Domare 2: 3,5 och 4,0.
Domare 3: 5,0 och 5,0.
Det blev totalt 4,33 och en tredjeplacering i B-finalen.
 
Bilder från finalen i T8.
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0