2012-09-03 @ 21:40:30

Tar det bara lugnt...

Sorry hörrni men uppdateringen är verkligen inte på topp... Är så sjukt trött efter i helgen, halv åtta idag så började jag känna mig beredd att gå och lägga mig. Som ni kanske förstått så var det kallt och blött för det mesta där och sen tar det verkligen på krafterna att tävla, det är helt sjukt hur trött man blir.
 
Idag har jag i alla fall bara kämpat mig igenom skoldagen, som faktiskt var kort, sen åkt till 4H. Tagit hand om lilla trasan där och sen fixat lite reklam grejer inför nästnästa helg ;) Rätt så chill, hela veckan kommer bli så men det kan hända att jag blir sjuk också så lika bra att jag inte har jätte mycket att göra. Ni får en liten veckoplanering här:
Måndag: 4H, Stelpa vilar
Tisdag: Stelpa vilar nog men ska till stallet och hälsa på henne och städa lite tror jag.
Onsdag: Stelpa får vila igen och jag vet inte riktigt vad jag gör.
Torsdag: Får se om jag kanske rider lite lätt då annars så får hon vila då också.
Fredag: Då ska vi rida ;)
Lördag: Rida...
Söndag: Rida...
 
Ja helgen får vi se vad det blir ;) Sen ska vi nog boka en lektion till nästa vecka så att vi håller igång med dom regelbundet.
Om ni vill se ett litet "repotage" från tävligen så finns det här: 

http://www.unt.se/24unt/#category=0&date=Sunday&clip=0&startTime=0m0s

Kolla på "Här är dommarna mutbara" ;)

 

Kram Julia


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0