2013-02-28 @ 21:58:00

"Always look on the bright side of life..."

Har haft en sjuk dålig dag idag och jag ska gå och lägga mig så fort som möjligt så att den tar slut. Men helgen ser jag fram emot i alla fall. Den kommer bli stressig men rolig.
Förberedelserna för tävlingen har redan börjat! Imorgon åker jag till Jossan efter skolan och sover där, nu vet du det ifall du inte visste det Jossan ;) På lördag är det tävling och Jossan fyller år!
 
På söndag ska vi iväg med hästarna igen på ponnyridning, sen ska jag till 4H på eftermiddagen och så har jag ett NO-prov på måndag som jag ska plugga till. Blev inget plugg idag som det var tänkt för jag har inte orkat göra någonting sen jag kom hem pga den här j*vla mensvärken...
 
Men nu ska jag fortsätta fixa så vi hörs sen!
Den här bilden måste vara ungefär ett år gammal nu. Haha, ja det var inomhus tävling den gången också och vi kommer ha nästan exakt samma outfitt. Men jag tror att det kommer vara en lite annan häst som går in på banan i helgen jämfört med då i alla fall :)
 
Kram

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0