2013-02-17 @ 22:35:36

Ja, sportlov nu då!

Lite sent kanske, fast samtidigt så har det bara varit helg än så länge, så lovet börjar ju inte på riktigt förrän morgon :))
Så jäkla skönt!! Det märks på en gång på alla, lärare som elever, när det börjar närma sig lov för att alla är så sjukt trötta hela tiden. Haha! 
Har dock 2 skol-grejer att göra nu under lovet men plugga kan jag göra hos mormor och morfar :) 
 
Jag ska verkligen försöka hålla igång bloggen allt vad jag kan nu! Med start imorgon. Har dock lite problem med insperation, några föslag? Vad vill ni se/läsa? :)
Skit jobbig fråga jag vet men kan ju vara värt att fråga ändå ;)
 

Kommentarer:
Postat av: Frida

Ni kanske kan göra ett inlägg om era hästar:) hur dom är i hantering och ridning, hur deras gångarter är idag och hur som har varit när ni började rida den hästen. Ni kanske har gjort det tidigare men jag är ny här, det blir lättare att hänga med ;)

Svar: Det gör jag så gärna så! Julia är ju bortrest hon men hon blir nog glad över att hon får något att skriva om när hon kommer tillbaka :) Håll utkik så kommer det komma upp här dagarna framöver
Jossan

2013-02-18 @ 07:40:06
URL: http://kraftfranisland.blogg.se
Postat av: Alexandra

Gå in och kolla på Rebeccas blogg nu, finns nya videos uppe på min esset (han som är så lik atli).. Visst är dom lika:p?

Svar: Jaahaaa! Nu faller alla bitar på plats! Haha! Det finns två Alexandra som följer min/våran blogg!! Jag fattade inte ett dugg där ett tag... Den andra Alexandras häst heter nämligen Atli och dom verkar också vara rätt lite i personligheten så jag fattade noll.. ;)Men Ja! Verkligen! Dom verkar vara typ exakt likadana att rida haha! Och samma power! ;) Och dom är ganska nära färgmässig också, dom båda är ju skimmlar men Esset hade vääldigt mörk rumpa :) (avis! Vill alltid ha Atli stål grå, han får aldrig bli vit, hehe)
Jossan

2013-02-18 @ 16:47:30
Postat av: Ida

Vad rider ni i för sadlar? :)

Svar: Julia får berätta om sin sen men jag kan berätta om min i ett inlägg så håll koll så kommer det upp snart!
Jossan

2013-02-18 @ 17:04:03
Postat av: Alexandra esset

Ja men visst är dom ;) det var jag som tyckte du skulle komma till strömsholm den 17:e:p
Är ju lite olikheter på dom, esset är 138-139(så mindre).. Och att min är lite mörkare kan ju vara att han är yngre också:) min är inte riden lika länge .. Red in honom med lite hjälp från Albin förra sommaren:) och båda våra var hingstar länge.. Din var 4:A va? Min med:)) har din också avkommor efter sig?:)
Skojjsigt att dom va så lika ;)

Svar: Ja jag förstod det ;) Jaja! Mindre och yngre ;) Ja men då tycker jag att ni har kommit långt! Hur gamal är han? 5? Japp han blev valack vid 4:a ;) Nej han har inte det tråkigt nog. Det hade dock kunna blivit för den var en som funderade på det men ångrade sig :) Har din?
Ja det var kul! Vem är han efter? :)
Jossan

2013-02-19 @ 05:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0