2013-02-18 @ 18:10:00

Woo, hold your horses!

Okej, jag vill bara säga här att jag inte alls fattat att det är 2 olika Alexandror som läser bloggen och därför har jag svarat as konstigt till er båda + till Rebecca... Hehe.... Men nu är jag med och fattar vad som händer! :))
 
Nu ska jag duscha och sen ska jag ha på tigerbalsam på min onda nacke så jag slipper huvudvärken någon gång sen ska jag skirva om vad jag gjort idag och skriva lite till!
Så fort jag fått bort katten ur mitt ansikte...!
 
Bild på när min hund och katt leker/slåss
Och en bild på mig och min katt när jag ville gosa med henne men hon ville inte gosa med mig. Nu är situationen ombytt...

Kommentarer:
Postat av: rebecca

Hahahaha tyckte det lät lite mysko :D

Svar: Haha! Ja det blev vääldigt konstigt ;D
Jossan

2013-02-18 @ 20:21:53
URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0