2013-01-16 @ 21:12:19

Back on track

Kan nu meddela att Stelpa nästan är helt frisk. Det enda som inte är som vanligt är ju att hon vilat ett tag och fortfarande inte får något kraftfoder annars så är hon helt återställd.
Hon är pigg och nyfiken som vanligt. Ingen feber. Har bra matlust. Magen är igång och hon bajsar normalt.
Haha ja igår när jag kom hade hon bajsat några högar och det var längesen jag blev så glad för att få mocka. När man var liten så var det ju det roligaste som fanns, nu är det ju mest ett måste även fast jag inte behöver göra det så ofta. Men igår så kändes det riktigt skönt att få mocka, haha.
 
Igår så promenerade vi lite och idag så skrittade vi en liten bit barbacka. Hon känns helt som vanligt att rida, nu har jag ju bara skrittat på långa tyglar men hon är pigg och så som vanligt. Verkligen jätte skönt!
Jag har märkt att det tar på krafterna att vara orolig, sen har jag varit ganska stressad sen skolan börja också så jag har blivit rätt trött. 
Eftersom Stelpa går ute som vanligt nu så får hon vila imorgon och jag tar en hästfri dag om hon inte, mot förmodan, skulle bli dålig igen.
 
Ska bli såååå skönt att få rida som vanligt igen också. Igår fick jag ju rida Atli en sväng också för Jossan var så snäll men jag känner ändå idag att jag inte har ridit så mycket som jag brukar. Det kryper i hela kroppen fast jag är trött...
Tävlingen den 26:e har jag inte bestämt något för än så vi får se, frågestunden däremot tänkte jag att vi skulle ta i tu med på söndag. Så det kommer snart och om ni har någon mer fråga så passa på att ställa den nu ;)
 
Det var allt för stunden!
Sommrig bild till alla er som saknar sommaren! Hos oss så snöar det för fullt, igen, och har gjort det i två dagar nu...
 
Kram

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0