2013-01-16 @ 18:52:00

Från klarhet till klarhet!

Idag fattar jag inte vad som hände! Red på happy tounget utomhus och jag var själv så jag satte på musik på mobilen och ja, allt bara funkade! Hur bra som helst! Idag var det inte många sträckor tölt utan form! Han gick i form nästan hela tiden och bärde sig själv hur bra som helst även fast han hade ett fint stöd i handen så det var inte så att han försökte komma undan bettet heller. Nästan inga protester alls idag inte ens i samlingen innan tölten?!
Idag var bara så bra! Dessutom så kunde jag rida serpentiner utan problem och han hade med sig bakbenen fint. Ned tagningarna var också mjukare än vad de brukar vara. Inte helt smidiga men definitivt mycket bättre än vad de bukar!
 
Han förvånar mig för var dag som går just nu! Han går bara från klarhet till klarhet, tror jag i alla fall. Jag tycker att takten verkligen är ren och att han har med bakbenen och det känns exakt lika dant som när Peter sa att det var jätte bra så jag antar att det är rätt också. Jag är helt paff helt ärligt.. Vad hände här lixom? Utveklings kurvan stack rakt uppåt helt plöttsligt.. Hur stort bakslag kommer jag få sen då? "/ Haha, ne men det måste ju gå sämre någon gång också, frågan är bara när det kommer komma.
 
Men jag är glad så länge som kurvan sticker uppåt då blir det nog inte lika svårt att få tillbaka det heller. Då vet man i alla fall att det finns där!
Det var länge sedan han förvånade mig så här nu. Men härligt är det :D

Kommentarer:
Postat av: Alexandra Wester

sv : vad kul för er! Låter som ett lyckat ridpass alltså :)

2013-01-16 @ 19:33:46
URL: http://www.alexandrawesters.blogg.se
Postat av: Frida

Vad roligt att det går så bra för er nu :) Jag tror det måste gå dåligt ibland för att man ska uppskatta när det går bra.

Svar: Ja, och den är det dåliga jag väntar på ska slå till igen nu haha! ;)
Jossan

2013-01-16 @ 20:15:23
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: rebecca

Vad kul :D

2013-01-16 @ 20:42:33
URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0