2013-01-20 @ 08:53:48

Hatar att vara trött...

Ja usch det är jätte jobbigt. Senaste dagarna så har jag varit jätte trött och vill typ bara gå och lägga mig när jag kommer hem. Ögonen är helt slut och vill bara stänga sig men hjärnan säger typ "nej jag ska va vaken!".
 
Idag blir det hästar för hela slanten. Ska först till 4H och ha häst där, kommer bli kul för det var jätte längesen jag red där. Har typ aldrig tid med det nu :/
 
Sen ska jag såklart ut till Stelpa också efter det. Tror jag ska ta och rida en liten sväng eller något. Jossan är ju på Gummikurs idag så det blir ensam i alla fall. Och tyvärr hörrni eftersom både jag och Jossan har rätt mycket annat att göra så vet jag inte om vi kommer hinna med frågestunden. Ska ta med data för säkerhetskull men kan inte lova att det blir någon film idag.
 
Kameran får dock hänga med så det blir antagligen lite bilder i alla fall :)
Gammal mobilbild på Madonna på 4H.
 
Kram

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0