2013-01-30 @ 21:18:00

Hestbolaget!

Idag fick jag mina nya stigbyglar! Så jäkla hyggligt av dom att bara skicka ett par nya stigbyglar åt mig även fast jag inte kunde visa upp kvitto!
Riktigt bra folk där verkar det som!
Så kika in där! http://www.hestbolaget.se/
 
Har ju inte ridit idag för vi var och hämtade min nya säng! Yes! En 120 säng blev det = så skönt! 
 
Var och kikade in på Hööks också efter de grejer jag vill ha och jag tror jag ska ta en sväng dit imorgon och köpa lite grejer! :D Ruuligt! På tal om nya grejer så får jag nog ta och göra en önskelista snart för om exakt 30 dagar, då mina vänner, fyller jag hela 18 år! Woopa! Fast jag ska åka på vintermästerskapen samma dag som jag fyller år men får se vad jag hittar på för roligt helgen efter! ;)
 
En sak som jag ska inhandla imorgon är Kraffts magtarm. Nu när det börjar töa så känner jag att jag vill ladda upp med det så att jag har och kan ge honom sen när det behövs. Får se om jag hittar något turkost grimskaft också, dom brukar ha roligare färger på grimskaften där än på hööks..
 
Bild från vintermästerskapen:

Kommentarer:
Postat av: rebecca

Vill du att jag ska skicka bilder på dig och atli från vintermästerskapen? Då får du orginalbilderna, dessutom gratis och du får använda dom hur mycket du vill bara du skriver någonstans att det är jag som tagit bilden/erna :D

Har några fler bilder än vad jag lagt upp på bloggen så du vet!

Svar: Ja men gärna! Självklar skriver jag att det är du som tagit dom :) Har du min mail?
Jossan

2013-01-31 @ 08:41:24
URL: http://rebmj.blogg.se
Postat av: Frida

Vad bra att du fick nya, måste blivit något fel vid tillverkningen av de gamla :)

Svar: Ja det var vad dom sa på Karlslund :)
Jossan

2013-01-31 @ 12:10:43
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: rebecca

Nej, behöver din mail :)

2013-01-31 @ 21:38:20
URL: http://rebmj.blogg.se
Postat av: Jenny S

Samma sak hände med Tyras (darios.se) karslunds stigbyglar :/

Svar: Ja den var tydligen en "serie" med stigbyglar som det hade blivit ett tillverknings fel på men nu så har dom bytt tillverkare och sett till att det inte ska hända på de ny tillverkade stigbyglarna :)
Jossan

2013-02-04 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0