2013-01-10 @ 18:52:27

Hiss

Nu har jag en riktigt bra hiss här!
Underställ!
(bild lånad från google)

En helt fantastisk sak som är ett hett tips till alla er som är ute i stallet nu i vinter och fryser. Jag har tidigare år använt strumbyxor och vanliga tröjor underst bland klädlagrena och jag brukade frysa ganska mycket. Men nu när jag har understället har jag knappt frusit faktiskt. Självklart så har jag lite kläder på understället och sen overallen men det behövs fortfarande mindre kläder än förra vinterna men jag fryser inte.
Mamma köpte ett underställ till mig på Lidl, haha ja så man behöver ju inte värsta hightec grejerna heller. Min är i sånt här lite glansigt och lent tyg ni vet, inte riktigt som på bilden men det var det bästa jag hitta i rosa.
Ja, mitt underställ är rosa men det var inte jag som köpte det. Fast det är lugnt så länge jag är varm men annars så är jag väldigt sällan rosa från topp till tå...
 
Så till saken, jag HISSAR alltså UNDERSTÄLL! Super bra grej!
 

Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: svea-karin

har också ett rosa underställ :)

2013-01-11 @ 22:17:54
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0