2013-01-22 @ 12:47:19

Känner att...

Det här är en så mycket bättre dag än igår. Solen skiner, jag ska till stallet och livet verkar så lätt! Haha, lite humörsvängningar alltså... Men i alla fall, idag ska jag ut till stallet. Om Stelpa inte är halt så blir det att försöka jobba henne mjuk och se i fall vi kan hitta takten. Om hon, förhoppningsvis inte, är halt så blir det väl att se vad vi ska ta till för åtgärder och sen blåsa av tävlingen i helgen.
 
Känner mig lite förvirrad kring det där med Stelpa men vi får se om jag kan få någon klarhet på det idag.

Ska försöka komma igång med bloggandet igen också, inte bara skriva inlägg om vad jag gör och har gjort utan komma med lite åsikter också. För det har jag, jag måste bara ta mig tiden att skriva ner dom men det kommer ;)
 
Bild från i söndags!
 
Kram

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hoppas det löser! Tävlingar är inte kul att stryka sig från! :)

2013-01-22 @ 16:32:04
URL: http://kraftfranisland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0