2013-01-29 @ 11:25:09

Outfits

 
Här är den röda outfitten son jag typ har allt av. Det ända jag inte har är tyglarna och lindorna sen är den komplett.
Om någon skulle vara intresserad så så skriver jag vart allt finns att köpa:
Täcke - Hööks (förra kollektionen)
Boots -Hööks
Fleecelindor - Hööks
Nosgrimman - Agersta
Vojlocken - Agersta
Tyglarna - Aaislandshast.se
Stigbyglar - hastbolaget.se
 
Detta är vad jag vill ha och det var faktiskt mamma som fick upp ögonen på mig för denna färg kombo! Allt kommer ifrån Hööks förutom bootsen som kommer ifrån cheval hästsport och kostar 349:-... Det är mer äv vad någon utav täckena kostar...
Sammanlagt kostar det här 1813 kr.... Men jag behöver ju inte köoa allt på en och samma gång!
 
Och om Anna fick bestämma skulle Atli se ut så här:
(täckena är från en gammal kolektion på hööks annars finns allt att hitta på hööks)
 
Kram
 

Kommentarer:
Postat av: Alexandra

Din Atli skulle passa jättebra i turkos! :D

sv: jag kollade på agersta och där stod det att tyglarna hängde med catago tränset, och på emmi står det att det är ett komplett sett så jag är ganska säker på att du får med tyglarna :)

2013-01-30 @ 12:26:22
URL: http://www.alexandrawesters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0