2013-01-24 @ 18:57:31

Såhär tråkigt har jag....

Att jag har börjat ta bilder på mig själv...
 
Haha, ja det är lite jobbigt nu... Jag vill göra någonting, röra på mig, få göra av med lite energi. Helst skulle jag vilja rida men förutsättningarna för det just nu är inte så bra. Det blir väl styrketräning eller något sånt. Har redan dansat runt här hemma en stund så jag kanske blir lite trött om en stund i alla fall... :P
 
Höjdpunkten i skola imorgon kommer vara gympan, helt klart! Önskar att jag hade en egen gympasal att springa i. Kan inte gå ut och springa för jag har astma så det börjar pipa när jag andas efter bara några meter för det är så kallt. Och här hemma är det så litet så man får inte riktigt upp farten :P sen tycker inte mamma och pappa om det heller.
 
Har suttit och pluggat sen jag kom hem. Inte så jobbig faktiskt. Har pluggat träslöjd vilket tydligen är mitt bästa ämne. Fick A i träslöjd förra terminen och min lärare var väldigt imponerad av mitt senaste verk som jag nu har skrivit en utvärdering på.
Sen så ska vi redovisa om ett speciellt hantverk typ, först trodde jag att det skulle bli jättesvårt att komma på något men så hittade sadelmakeri. Har nyss läst hur man gör en sadel...och jag som tycker det är svårt att prova ut sadel, huuuh tur att man inte behöver göra den själv för det verkar bra mycket svårare.
 
Stelpa vilar ju nu och kommer väl bara gå ute i hagen ett tag till tills hon blir bättre i benet, hoppas det blir snart.
 
Kram

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0