2013-01-18 @ 08:08:42

Slut på ideér....

Ja jag känner att jag har rätt slut på ideér till bloggen. Det blir nästan bara inlägg om vad jag har gjort under dagen osv. Det är ju inte så kul att läsa om det är bara sånt, visserligen så är Jossan väldigt duktig nu med att uppdatera med annat än bara hur det går med hästarna men jag tänkte att ni läsare kan få säga vad ni skulle vilja läsa.
 
Jag skriver lite önskeinlägg om ni har något ni gärna vill läsa om så det är bara kommentera så ska jag göra mitt bästa.
Bilder kommer, jag lovar!
 
Kram

Kommentarer:
Postat av: rebecca

När kommer filmen? när ni svarar på frågestunden? :D

Svar: Förhoppningsvis söndag eller måndag, beror lite på ;)
Jossan

2013-01-18 @ 09:14:12
URL: http://rebmj.blogg.se
Postat av: Kikki

Det är så roligt att läsa era inlägg så fortsätt gärna!

Svar: Va bra, tack. Jo det kommer vi nog göra :)
Jossan

2013-01-19 @ 08:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0