2013-01-27 @ 10:35:45

Utverdering

Jag är så nöjd över våra prestationer igår! Första platsen är jag ju givet nöjd över meäven väldigt förvånad! Atli får ju så ojämna poäng så det blir så svårt att kolla koll på hur man ligger till och efter som det blev endel 4.0 för både tölt och trav och många 6.0 för skritt och galopp så blir man ju lite förvirrad.
 
Men poängen då: 
 V5
tölt: 4.0 ,3.5, 5.5, 5.0, 5.0
trav: 5.0, 4.5, 5.0, 4.5, 4.5
skritt: 6.5, 6.0, 6.0, 6.5, 5.5
galopp: 5.5, 6.0, 6.0, 5.5, 6.0
 
totalt: 5.34 
Personligt poängrekord! :) i alla fall med Atli kommer inte igår vad jag fick som högst med Kraflar.
Nöjd med allt förutom att han blev väldigt styv i galoppen och att han blev så över taggad i traven så att jag inte kunde rida honom i trav utan han fick bara springa i trav.. Men men Shit happens ;)
 
T8
Tölt vänster v: 5.5, 4.0, 6.0, 4.5, 5.0
tölt höger v: 5.0, 4.0, 5.5, 4.0, 4.5
 
Totalt: 4.75
 
En 6.0 för tölt!! Wohooo! Den räknas ju bort men ändå! Den är fortfarande där ;) som ni ser så klarade jag av mitt mål för tölt ganska fort... Haha! Målet var ju att få 5.5 för tölt och jag fick sammanlagt 3 st 5.5or och en 6.0a! Lycklig tjej!
 
Atli kämpade på så jäkla bra i t8an och jag var så stolt över honom! Vi har aldrig töltat så läge någonsin! Det tog jätte lång tid ifrån att vi fick gå in på banan tills dom faktiskt började döma så vi hann säkert rida två-tre varv tölt innan det startade för att sedan rida yttligare tre-fyra varv innan dom dömt klart... Men han töltade! Mer eller mindre bra men han töltade! Dom sista varven i varje han var verkligen jobbiga tyckte Atli! Så jag var helt klart super nöjd med våran placering och framför allt vår insats!
 
Bilder kommer!
 

Kommentarer:
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Åh, vad roligt! Super :D Gick verkligen fort att nå 5,5an, haha :) Och med tanke på att ni fick tölta så länge innan dömningen, verkligen bra gjort! :D

Svar: Tackar!! :)) Haha! ja det gick definitivt fortrare än vad jag någonsin skulle ha vågat tro! Men det var kul :)
Jossan

2013-01-27 @ 13:39:50
URL: http://meistaraverk.blogg.se
Postat av: Tessan

GRATTIS!!! Jag kollade alla ritter och han blev bättre och bättre. Du ska vara mycket stolt, för han var VÄLDIGT fin i tölten nu. Mycket bra jobbat :)

2013-01-27 @ 14:19:23
URL: http://thereseflodin.blogg.se
Postat av: rebecca

Ja grattis en tredje gång haha ;) ni var så fina!! Träning ger färdighet :D

Svar: Haha tack igen! ;)
Jossan

2013-01-27 @ 15:39:29
URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0