2013-01-08 @ 16:07:16

Verkligheten kommer tillbaka...

Usch! Idag så kan jag inte komma ut till stallet förän vid 5 eftersom alla är på jobbet och jag insåg nyss att det är ju jätte mörkt ute. Det kommer vara såhär mörkt nästan varje dag när jag ska rida nu, fy fan. Sen har jag vart hemma och inne hela dagen så känner mig redan trött. Blä, skolan känns inte alls lockande nu.
Jag kollade igenom skolkalendern för terminen lite. 1. Jag hatar lärare som inte kan planera, när de planerar så att man ser på en gång att det där kommer inte gå ihop så känns typ alla deras lektioner värdelösa för mig. 2. Det kommer bli stressigt! Hur ska jag hinna med allt?
Usch jag blir stressad och får typ ångest av att bara sitta och kolla på det och imorgon börjar helvetet. Jag skrev förut att det skulle bli lite skönt att komma tillbaka och få in vanorna igen. Nu inser jag vilket stressat liv jag lever och jag önskar så att det kunde vara lov lite oftare, eller inte så mycket att göra.
 
Det positiva är att sommarlovet kommer rätt tidigt i år, 11 juni! Fast det känns ändå långt dit och vi får väl se om jag överlever terminen först. Men nu ska jag fixa lite grejer så att det inte blir stressigt när jag kommer hem och sen ska jag äntligen åka till stallet, hoppa upp på Stelpa och glömma allt annat en stund.
 
Kram

Kommentarer:
Postat av: Sanna - Islandshästblogg

Tack så HIMLA mycket för alla svar, betyder verkligen jätte mycket! :)

Kram Sanna

2013-01-08 @ 16:51:57
URL: http://tautas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0