2013-07-02 @ 13:33:00

Tror jag ska börja igen!

Kul att se att det fortfarande finns hopp om att vi ska komma tillbaka och mina vänner nu känner jag att blogg lusten börjar smyga sig tillbaka! Jag tror jag ska dra igång igen för nu har jag ju tid, lust och framför allt ork att hålla på.
Dock är min laptop trasig (måste be pappa fixa den) och min stationära dator är segare än kola på grund av att jag har tusentals bilder på den... Satt igår och raderade ca 500 stycken och kom inte ens igenom hälften av alla bilder! Varje bild "väger" desutom i snitt ca 4 Mb så bara igår tog jag bort ca 2000 Mb ifrån den. Inte konstigt att den är seg!
Stackars dator, den har de inte lätt inte!

Men när jag har fått bort lite skit ifrån den så den orkar leva så kan ni ge er på att jag kommer att vara tillbaka! :)


Kommentarer:
Postat av: Emma G

Whoopa :D

Svar: Haha! Kul att du tycker så! :D
Jossan

2013-07-03 @ 14:05:45
URL: http://freyfaxi.blogg.se
Postat av: Kikki

Härligt! Jag har saknat ert bloggande!

Svar: Ja, det blev ingen rivstart som jag hoppades men igång kom jag i alla fall :)
Jossan

2013-07-09 @ 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0