2013-03-27 @ 08:29:49

Gårdagen lite snabbt

Igår så körde vi konditionsträning. Stelpa var jättepigg men skötte sig bra. Vi började på banan och hon har blivit mycket mjukare sen jag började med voltövningen i tölt, nu släpper hon mycket snabbare och har inga problem alls med den låga formen. Super roligt, men jag skulle vilja ta en lektion igen snart tror jag. Mest för att kolla så att vi är på rätt spår och ifall vi ska utveckla något.
 
Det gick i alla fall bra igår. Fast jag och Jossan var väldigt sega, haha vi är alltid det på tisdagar nu för tiden. Det tog i alla fall en himlans tid för oss i stallet men jag vet inte varför. Tur att jag har vant mig vid att äta middag vid 10 :P
 
Har inte så mycket mer att säga tror jag. Bloggandet håller på att komma igång nu känns det som, det är väl mest inlägg om vad vi har gjort osv men det kommer roligare inlägg också. Det tar bara så lång tid att skriva dom, haha.
Haha, hon ser i alla fall söt ut när hon galopperar...
 
Kram

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0