2013-03-01 @ 22:56:44

Hektisk dag!

Idag har det varit full rulle ända från start för oss båda!
Började med skolan och jag fick skjuts hem direkt när jag slutade för ovanlighetens skull! Sen kom Julia direkt till mig efter att hon slutat skolan och då fixade vi med tårtor och allt var det var och jag hann städa både mitt rum och min toa innan Julia kom.
När det var klart så började gästerna komma eftersom vi skulle fira mig idag istället för imorgon då jag egentligen fyller år men det finns inte riktigt tid att fira då så det fick bli idag.

Presenter:
- En iPhone 4S! (Stor uppdatering från min förra mobil!)
-2.1 högtalarsystem (2 högtalare en bas)
-2050kr
-en TV-serie, alla säsonger kommer inte ihåg vad den heter just nu men...
-ett läder armband
-ett par örhängen från Dnky (tror märket heter så.. Är lite för trätt just nu!)

Vi har faktiskt bara lagt fram vad vi ska ha på oss och hästpassen än så länge... Men resten fixar sig nog!
Nu taggar vi morgon dagen även om vi inte kommer att kunna ha en chans alls eftersom det är mååånga som startat som får runt 6,0 (vad är det för lättklass?!)... men men, det är bra träning :)
Just nu väntar sängen! Godnatt!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0