2013-03-27 @ 07:52:41

Okej. Det är bara att inse

Ja, det är bara helt enkelt för mycket i skolan just nu för att jag ska orka med häst, blogg och skola. Så är det bara. Det blir alltid så sjukt mycket innan alla lov så man blir bara arg... Jag är för det mesta trött och orkar inte göra något typ. Som en kompis till mig sa "skolan är till för att man ska gå in i väggen minst en gång unger varje läsår".
Jag säger: Coulden't agree more.....
 
Aja, ridturen igår var både ris och ros. Han blir så jäkla pigg när vi rider ut så det går inte att arbeta honom där. I alla fall minne med sällskap. Men vi skulle ändå fokusera på kondition igår så det gjorde väl inte så mycket (även om jag blir irriterad på att det inte går).
På banan däremot tycker jag att ha är jätte fin, eller finare i alla fall. Det är nte som på Peter lektionen men nästan. Det är en bit kvar men han går bättre än vad han gjorde förra veckan i alla fallallmakt beror på mig det vet jag)
Funderar på när vi ska åka dit igen... Jag ska ju på kurs för honom den 13 april och ja var på lektion för Elsa Albertsdóttir i helgen så det känns som lite tight penga mässigt att åka på lektion igen.... Fast jag skulle nog behöva det.
Ska utvärdera lektionen för Elsa Albertsdóttir i ett eget inlägg men kan skriva att jag inte tyckte att det gav så mycket...
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0