2013-03-10 @ 10:29:00

Shoppat lite!

Igår var jag och handlade lite på Hööks. Blev nästan bara tråkiga och nödvändiga saker men kan visa lite i alla fall ;)
 
Boots behövdes för det är verkligen en förbrukningsvara, Stelpa tar sönder sina rätt fort i alla fall. Det blev lila även fast det kanske inte var den finaste, men det var faktiskt finare färg i verkligeheten än på bilden :)
 
Rosa benrefelxer blev det också för mina har inte så mycket refelx kvar längre.
 
Sen köpte jag snösulor, broddar och en tvättsvamp också men det är ju inte roligt alls så det lägger jag inte upp några bilder på. Ska till Hööks och fortsätta använda mitt presentkort men jag vet inte vad jag ska köpa. Har funderat på lila benlindor men annars har jag inget inom hästväg som jag känner att jag behöver. Vanliga kläder till mig själv däremot, skulle kanske behövas lite nya men det är inte lika roligt att handla... :P
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Frida

Jag blev så besviken på gummiplattorna och gummisnoddarna i lila till stigbyglar som de skulle ha, var ju samma mesiga färg som på bootsen fast den såg ut att vara mycket mörkare som jag vill ha :(

Svar: Vad synd, det är svårt att hitta saker i snygg lila ibland... :P
Jossan

2013-03-10 @ 19:12:19
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Ja, men det är tur vi är två som letar så vi kan tipsa varandra ibland :)

Svar: Haha ja :)
Jossan

2013-03-12 @ 08:58:29
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0