2013-03-03 @ 22:22:20

"Ta det lugnt" är ändå överskattat...

Ja jag är precis som Jossan väldigt trött och sliten nu känns det som. Det har varit en rolig helg men helt klart ansträngande. Det har verkligen inte varit en "vila upp sig in för nästa vecka"-helg, det har varit en "kör slut på den sista energin vi har"-helg...
 
Tror inte det kommer bli någon vidare uppdatering från mig den här veckan. Jag är så sjukt, nästan äckligt, stressad just nu. Har varit det sen efter sportlovet typ och det blir bara värre känns det som. Man är liksom så stressad att man inte kan ta det lugnt för då blir man ännu mer stressad för att man inte gör något. Blää, inte roligt.
 
Jag ska rida som vanligt under veckan i alla fall och försöka hinna med att fixa filmerna från tävlingen så att ni kan få se dom. De finns, jag måste bara klippa och redigera innan jag kan lägga upp dom ;) Haha, den här gången har min pappa lekt toppkommentator också så vi får se om jag kanske har kvar orginalljudet :P
 
Skulle seriöst göra nästan vad som helst för att få sommarlov och bli av med stressen just nu...
Bilder från i sommras.
 

Kram

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0