2013-03-16 @ 13:20:25

Vart ska praktiken vara?

Jo, det var i Strängnäs stallet låg och det ligger en bit utanför Stockholm mot Eskilstuna hållet :) och det dom behöver hjälp med är ridning och utbildning av unghästar och äldre hästar. Så visst kommer jag satt få rida det tror jag!
 
Jag vet dock inte om jag har mina föräldrar med på detta så jag får väl kolla vad dem tycker först, det är ändå de som betalar... Hehe ;)
 
Nust nu: 
Poppar jag massor av popcorn!
 
Om en stund:
Ridning av min underbara! Ska se om jag kan försöka få ihop en liten film idag även fast jag inte har någon kameraman :)

Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Jaaa film :D

Svar: sorry.. Men till helgen ska det väl gå att få ihop något! :)
Jossan

2013-03-16 @ 13:32:30
URL: http://rebmj.blogg.se
Postat av: Frida

Hoppas det blev någon film, man kan ju alltid ställa kameran någonstans och filma sig själv :)

Svar: Ne det blev ju inte det.. Men till helgen ska vi få till något! :)
Jossan

2013-03-16 @ 22:43:33
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0