2011-12-01 @ 08:15:16

1 häst, 1 pannlampa, 3 ryttare...

Hej!
Igår(onsdag) blev det en barbacka-tur med systrarna och pappa. Tog bara en kort runda genom skogen och hoppades på att ingen skulle ramla. Faktiskt så kom alla tillbaka utan att ha ramlat. Alla förutom jag red en varsin gång och Stelpa skötte sig mycket bättre än jag väntat :D
Jossan var på bio igår tror jag, fast nu är hon typ sjuk så....
Idag blir det nog ingen ridning, inte fredag heller men i helgen så. Taggar föresten till Lucia-tåget jag ska rida i med Stelpa. Hoppas på att jag ska kunna göra om henne till Lucia :) Ni får säkert bilder!
Här är lite bilder från helgen tror jag, det är iaf Jossan lilla helgalna pudel ;)
Det va allt, Kram Julia!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0