2011-12-27 @ 21:07:12

Den där obetalbara känslan...

... WOW! Kännslan, inget slår den kännslan!

Mamma red på Stelpa och jag på Atli. Då drar mamma iväg i ökad tölt på Stelpa mot galoppbacken framför oss och jag töltar långsamt bakom. Men när mamma drar iväg så tar Atli i ända från svansen och trycker på i tölten som bara den! Då kom känslan! Vilket tryck det blev i hästen! Så jäkla häftigt! Det gick kanske 5 steg innan han slog över till en annan gångart men dom 5 stegen var en utav dom häftigaste upplevelserna till häst som jag har haft!
Det kommer bli såå häftigt att rida ökad tölt på honom! Jag längtar! :D

Kram! Jossan!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Sv: Nu är även du inlagd :)

2011-12-28 @ 17:36:08
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Evelin.

Åh härligt! Och vilken mysig blogg du har :)



Svar: Du kan googla på "Animation i Photoshop", om du har photoshop vill säga :) Annars vet jag inte hur man gör då jag inte redigerar i något annat program. Kram! <3

2011-12-29 @ 14:59:08
URL: http://handwritten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0