2011-12-30 @ 00:41:40

Helt otroligt!

Hallå på er!

Först vad som hänt idag: blev ingen ridning idag för hästarna skoddes om istället. Så nu har dom fina fötter igen! Sen så åkte vi in till stan. Planen var: först lager 157 (klädbutik), sen till ikea och sen till Willys och handla mat. Men det blev istället att vi åkte till EM och sen till Ikea sen till coop och sen till city gross. Inte lika kul.. Hadde hoppats på klädbutiken. Men men blev lite inredning till man garderob och en spegel på Ikea iallafall. ÅH, jag har verkligen saknat att ha en spegel på mitt rum..

Men nu till rubrikens anledning. Jag kan inte hitta något jag verkligen BEHÖVER på hööks?! Det är helt galet.. Kan det verkligen va så att jag jag har allt jag behöver? Jag vill ha en svans reflex men det är även det ända jag VILL ha.. Jag kan bara inte fatta det..

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Ja men sådär har faktiskt jag kännt med och det känner jag nu också, alltså en söt grimma är ju inte fel eller nytt snyggt träna, men det är inget jag behöver.

Hmm jo okej något jag behöver är nog lite mer ridkläder faktiskt men nu i vinter duger ju vinteroverallen :)

2011-12-30 @ 15:35:27
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Ja eller hur, det blir nog lite shoppning till våren kanske ^^



Hmm tja, jag har svårt att tro att man kan finna hennes släkt på google faktiskt. Hur söker man annars?

Du får gärna hjälpa om du vill och har tid :) Känn ingen press!



Hur många hästar har du?

2011-12-30 @ 18:25:54
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej, det vore så kul att få se bilder :)



Fifa frá Enniskoti heter min donna.



Pappa: Kveikur Frá Enniskoti IS19AC155060

Mamma: Fruma Frá Enniskoti IS19AC255574

2011-12-30 @ 18:40:40
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Vilken av hästarna på din header är din :)??

2011-12-30 @ 18:41:06
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0