2011-12-15 @ 08:05:03

Hiss och diss!

Hej!
Ja nu kom jag på en bra grej att hissa så då tänkte jag dra igång det här som jag och Jossan pratat om ett tag:
"Hiss och diss!".
Nu gör jag det på en torsdag så nästa vecka kommer Jossan göra det på en torsdag och efter det så är det jag osv... Jag antar att det är allt mellan himmel och jord som kommer tas upp;)
Jag tror Jossan har fått ideen från någon annan blogg så det är säkert fler än vi som gör såhär.
Iaf till hissen och dissen nu.
Det jag tänkte diss är när folk uttalar sig om saker de inte vet något om och när folk drar alla över en kant eller vad man säger... ni fattar ;)
Och så hissen:
Årets JULKALENDER!!! (den på tv, jag har inte hört radion) Den är iaf jätte bra, den det här året och förra årets är nog de bästa sen Diselråttor och Sjömansmöss! Iaf så hissar jag TJUVARNAS JUL ;)
Det var den hissen och dissen. Kommer en till nästa vecka!
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0