2011-12-12 @ 23:25:09

Ridbana!!!!

Äntligen HAR vi en ridbana! Nu är den klar! Lycklig!! :D

Ja.. här har vi då en riktigt bålig bild men det är stall väggen en lampa och Ridbanan! på bilden.


En bild på sanden. Som jag förstörde när jag redigerade dom annars väldigt mörka bilderna...


Och sen hade jag "fotto dag" igår. Jag bad mamma ta lite bilder, vilket gick så där men efter lite fix blev det typ 10 bra bilder! .... Av 50.... så här kommer dom! (3 av dom var inte på Atli och har inte lagt upp dom på bloggen än.)



Sen så kommer det här några bilder från stallet som Anna och jag pyntade igår!
(Oxå dålig bild kvalitet men men..)



Så! Det var alla bilder jag hade att bjuda på!

Ja, annars har dagen varit bra, lugn och lite trött. Skulle duscha i morse men då fann det knappt något varm vatten så fick skynda mej... inte kul.. sen rullade dagen på! Kajsa (min kompis) målade mina naglar. Blev Jätte fint!

Jah, det var allt! Nu e det bed time för mej, Gonatt!

Kram! Jossan


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0