2011-12-07 @ 21:50:10

Seriöst... Jag hade en jätte bra rubrik...

... Men den glömde jag bort.
Iaf så har det snöat ganska mkt idag så det är typ 2cm snö ute !!!:D Vilket gjorde det väldigt ljust och mkt roligare att rida, båda två fick typ en liten kick...
Vi red "bro-rundan" fast tog en liten omväg så att det blev lite mera väg. Det gick bra för båda och vi satt just och pratade om att man måste komma ihåg de där guldkornen man får av hästarna när...
VI HÖRDE NÅGON YL/SKÄLLA!!!!
Först gissade vi på att det var någon som hade fest (konstigt tillfälle) men sen tyckte vi det lät som om det var typ 20 st vargar precis vid stallet.
Det var jätte läskigt!
Så vi red hem till Jossan för att fråga hennes pappa om han visste va det var och såklart så slutar det precis när vi kom in på deras tomt.
Vi googlade på det och tror att det var rävar vi hörde, men det var läskigt iaf.
Sen när pappa kom och plingade på dörren och Kessie skällde så hoppade Jossan säker 3cm upp i luften och skrek nästan:
- RÄVARNA KOMMER!!!!!!!!
Och nu när Jossan påminde mig så kom jag på att vi kommer få en ridbana (!!!) och så kom jag på att det var det som vi skulle ha som rubrik men det orkar jag inte ändra nu för jag måste åka nu för pappa är redan här.
Så hejdå!
Kram Julia & Jossan
Ps. Jossan kanske videobloggar om detta om vi tjatr lite på henne så gör det för det kommer bli jätte kul!
Och här kommer en fin liten bild på Jossan som hittade de enkla sättet att göra höpåsarna...
... man själv sitter och säger att den andre är duktig när den gör höpåsarna ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0