2011-11-30 @ 09:56:25

När det finns väldigt många...

Hej!
Igår så red jag och Jossan som vanligt... Vi red fram och tillbaka till Fjällnora vilket är typ våran tränings runda för man rider bara på vägen.
I alla fall så gick det ganska för mig Stelpa blev takt ren efter ett tag, Jossan verkade inte lika nöjd men jag vet inte riktigt vad som inte fungerade.
Idag (onsdag) ska Jossan i alla fall på bio och se Breaking Dawn, så jag tar med pappa och Kajsa (lillasyster) till stallet så får dom rida.
Här kommer en liten bild på Solblesa från igår när hon lånade min mössa... ja hästen är inte så hästig :P
Sen till rubriken, det var en grej jag kom på igår som tog ganska lång tid för Jossan att klura ut men iaf så sa jag såhär:
- När det finns väldigt många pojkar så behövs det en man så tänker en riktig kvinna, som om hon var en man då bara skulle va en pojke vilket gör henne till en flicka...
Hängde du med?
Det var allt, Kram Julia!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0