2011-11-24 @ 08:10:09

Tagga, tagga, tagga (igen)!!!

Hej!
Ja nu är det sådär så att man är sjuk taggad och bara vill typ spola fram tiden så man slipper vänta!!!
Det som är så kul är i alla fall att jag ska gå och se Breaking Dawn med Ingrid idag(torsdag), det ska bli jätte kul. Alla säger ju att filmen är så bra... men mer om de i andra bloggen(http://blondosen.blogg.se/)  ;)
I alla fall så taggar vi också inför fedag!!! GLOBEN HORSE SHOW!!! och jag kommer bara va i skolan typ max 3 timmar! Awsome!:D Inte för att jag inte gillar skolan (går ju i en lite speciell klass) men Globen är lite roligare... eller mycket...
Igår då... jag och Jossan gick ut och red i mörkret och det gick vell sådär för båda men jaja... det kan ju inte gå bra jämt. Nu har vi... eller Jossan fixat i lösdriften så det är spån där och jätte fint och frächt, och hästarna älskar att bajsa där...-.-
Men i alla fall så är det mycket ljusare nu än när det var torv. Fast varken Stelpa eller Atli är så vana vid lösdrift verkar det som för de tyckte de va lite konstigt...
Dom har fått gå upp i en ny hage också och där är det massa gräs så de tycker inte hö är lika gott nu men men... det gör inte mig så mycket.
Bilder från gummikursen:
Det var nog allt men det kommer mer efter Globen!
Kram Julia!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0