2011-11-11 @ 22:09:43

Tagga, tagga, tagga!

Hallå!
Gummikurs imorron och Jossan är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt taggad och jag e nog lite nervös men oxå taggad.
Vi laddar upp med choklad, saft och idol efter att ha fixat allt i stallet som är:
1. Packat
2. Klippt Atli (färdigt)
3. Fixat transporten
4. Ringa mamma så hon tar med godis imorron (ska utföras snarast)
5. Fixa kameran till imorron
...sen var vi så lata så att vi inte orkar rida men jag skyller på att jag inte orkar när jag kommer ut till stallet 6 och måste sätta på mig kläder som är JÄTTE kalla... Jossan skyller på: att det var för jävla kallt!
Och det var det, de tyckte hästarna också så det var nog inget problem...

Måste upp 6 imorron (de e jue fan tidigare än när man ska till skolan!) så det är vell dax att sova snart...
Självklart kommer det MASSA bilder imorron... eller ja iaf några om Jossan kommer ihåg kameran;)
Det var allt, KRAM!

PS. TAGGAR SOM FAN!!!

Denhär galna Kessin gör oxå de...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0