2012-04-25 @ 22:38:52

Dressyrprogram

Hallå!
Mitt lag ska på SM-uttagning nästa helg och då ska jag rida T7, V4 och dressyren. Det kommer bli spännande!
Men idag iaf så fick Julia hjälpa mig träna på mitt dressyr program. Det gick jätte bra faktiskt :) Är inte så svårt och jag har kollat på det så många gånger innan så. Men jag kan nog behöva träna lite till fast på en stor bana känns det som.
Vi filmade när jag red programet också så det kommer ni få se när Julia har redigerat klart osv. :) Han gick faktiskt mycket bättre än vad jag väntat mig. Kollade dock inte så mycket på hur jag red men...

Atli töltade iaf bra idag. Jag tycker att han inte alls var spänd idag utan väldit avslapnad och hade med sig baken fint. Töltade lite till efter att vi tränat programet klart och då kändes han lite trött men det gick ganska bra det med. Huvudet börjar komma ner allt mer nu vilket e bra men det blir ju väldigt slängit istället.. Jaja, får se hur jag gör med den nästa vecka.

Det blir ju tävling i helgen! Kul men jag e inte taggad än. Jag har iaf tänkt att vi ska rida ut på fredag så det blir lite variation på ridningen. Jag vet dock inte vad Julia tänkt men jag tror hon håller med mig. :)

Japp. Julia får skriva ett eget inlägg imorgon/idag men jag kan avslöja att vi fick till några högergalopper iaf! Jag försökte hjälpa henne och hålla hnness humör uppe ;)
Jag lyckades iaf med den sist nämnda :P

Bilder från när vi precis startat bloggen:

Ihopsläpp av ston och Atli. Han tyckta att han var UR tjusig och han var inte den ända... :P Han satte sig verkligen in i hingst rollen men han visste dock inte vad han skulle göra efter att kommit så här långt in i förspelet.. Haha!

Stelpa i högergalopp i hagen och leker med sina kompisar :)

Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0