2012-04-07 @ 19:18:12

Härligt!

Hej på er!
Idag har jag varit och träffat goa människor och en go hund! Har varit jätte trevligt och innan vi åkte blev det kram kalas! Mysigt!
Kessie vart jätte lycklig över att få en lekkamrat som faktiskt ville leka med henne i mer än två minuter... Haha! Mitt yrväder till hund är inte alltid populär hos andra hundar men dom här älskade varandra! Jätte roligt för Kessie, mindre roligt för matte som fick borsta sen.... Haha! Tog inte nio timmar iaf ;)

Sen åkte vi in till stan och handlade lite saker :) det blev:
Ett skärp från Cubus
Ett par jeans från Lindex
Två pikétröjor från Stadium
En stickad tröja från Cubus
En välbehövd BH från Cubus
Och
Ett par trosor som matchade också från Cubus :)

Kul med lite nya kläder! Var ett tag sedan nu.

Kram på er! Jossan

(Den mörka pikétröjan är marinblå)
(så många inlägg få jag läsa när jag inte kollat bloggarna jag läser på tre dagar..)
(avslutar med en bild på min bror som hade lagom tråkigt på vägen ner hit.. )


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0