2012-04-09 @ 16:38:13

Hemma!

Hallå på er!
Nu e jag hemma igen! Borta bra men hemma bäst helt klart!

Till min förvåning så är det ingen snö här vilket jag är väldigt glad över! Däremot så blåster det väldigt mycket och det håller mig tillbaka lite från att gå ut och rida... Jag är såå sugen på att gå ut och rida! Har ju inte gjort det på 4 dagar nu!

Det här är ju också Atlis vilodag vanligtvis.. Hmm... Skit samma jag går ut! Han kan behöva en skritt tur innan vi börjar träningen igen :)
....Jag måste skriva ett tal kom jag på också... "/ Hejdå ridningen....

JAG VILL INTE!!
Våra nationellaprov drar igång imorgon (?!) Men det är nog lugnt. Jag vet vad jag ska skriva och så, måste bara skriva det.. Tror dessutom att jag skrivit fel någonstanns för det kan inte börja redan imorgon eftersom vi skulle lämna ett papper till henne mindst en dag innan.

Jaja.. Dags för mig att börja skriva nu.. 


Detta citat jommer vara med i min text :)

Kram på er! Jossan

Kommentarer:
Postat av: stina

sv: Hon ska kanske inväg på träning. Klart att det känns jobbigt att lämna bort henne, men jag vet att det kommer bli jätte bra för henne! :)

2012-04-10 @ 07:54:26
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0