2012-04-17 @ 21:16:30

Hmm...

Hallå!
(Julia, du får skriva ett eget inlägg ;). )
Jag måste få tag i en person innan jag tänker lägga ut vad som hände idag här.

Men jag kan säga så här : jag har aldrig sett min häst så här!

Har gjort muntliga nationella idag och så här i efterhand så känns det riktigt bra! Gud så skönt det är att ha det gjort!! :D
Har även gjort klart en engelska redovisning idag! Så jag har verkligen legat i i plugget hela dagen!
Men nu är det bara att lägga det bakom sig och lägga mer framför sig.. Nu ska jag läsa och läsa och läsa och läsa lite till innan jag går och lägger mig! :)

Kram! Jossan

Nu jävlar ska jag plugga!


Kommentarer:
Postat av: Clara

ja får hålla tumamrna för att färgen blir okej, annars får jag väl skänka bort det till nån bättre behövande, alternativt lotta ut det på bloggen när den blivit lite större :D



Haha barbackan har jag också haft problem med, Svea sticker så gärna iväg när hon får chansen också, men får väl se det som bra träning haha!

Men vad bra att det verkar fixa sig med sadeln i vart fall!

2012-04-17 @ 21:37:18
URL: http://claraequine.blogg.se/
Postat av: Clara

haha ja gamla gubbar är bra att ha till att träna barbacklaridning på minsann! Men jag har börjat med att skritta av barbacka, och därefter lagt in en dag i veckan när jag rider barbacka (vanligtvis dagen efter ett hårt pass ehee.. ) och det hjälper balansen och sitsen supermycket! Nästa mål är att hoppa barbacka i galopp, än så länge klarar vi bara i trav haha!

2012-04-17 @ 21:49:50
URL: http://claraequine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0