2012-04-21 @ 10:02:00

Lika?

Hej!
Såg bilderna som Jossan la upp på mig och Stelpa från lektionen. Och ja, det gick verkligen SJUK bra, hon har aldrig töltat så fint. Men det gick inte dåligt för Jossan heller ska jag säga, jag tror bara hon behöver göra några justeringar så kommer de snart vara livsfarliga hon och Atli :P
Men i alla fall, jag fastnade på en av bilderna och tyckte bara Stelpa var så sjukt lik sin farmor där. Jag måste visa de...

Vad tycker ni? Lika?
Stelpa behöver ju sättas lite mer på rumpan och det är lite mer lyft på farmor men annars tycker jag de liknar varann väldigt mycket. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men något är det...
Sen var det ju första gången jag fick samla upp tyglarna på länge och jag kan ju inte samla henne så jätte mycket men vi får väll hoppas att det kommer det också ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0