2012-04-19 @ 22:31:23

Lite rörigt...

Hej!
För det första så känns det som om allt är helt i oordning, inte på ett dåligt sätt bara konstigt. Det är mycket som typ hänger löst och är nytt överallt så därför har jag inte bloggat så mycket... men nu gör jag det ;)
Ja som Jossan skrev så har det inte blivit några inlägg idag men ingen av oss har ju ridit... Jag var ju inte hos Stelpa igår heller eftersom vi håller på att köpa en till häst på 4H så var det lite möte ang. de som jag kände var bra att vara med på.
Men imorron så ska jag minsann rida, och på lördag är det träning med laget :D Ska bli jätte kul, hoppas vädret håller i sig så att vi kommer iväg den här gången :P
Men ja annars så har jag vell precis som Jossan kollat på Revenge. Lite plugg har jag hunnit med också, har haft lite lätt panik över franska-provet på tisdag och praoen som vi ska ha vecka 19, men jag tror det kommer lösa sig ;)
Annars så har jag faktiskt hunnit vara med lite kompisar, från skolan, det känns som om det var jätte länge sen... det var det säkert också. Men det känns som om det var jätte länge sen jag såg Stelpa också men det var bara två dagar sen... :P Haha, nej men självklart så saknar man kompisarna också men jag tror inte det är som en drog på samma sätt som att vara i stallet. Haha, för det är verkligen en drog, känns jätte konstigt om man inte varit där på två dagar...
Nu blev det kanske ett väldigt rörigt inlägg men jag är ganska trött så det kanske är därför...
Haha, ja detta är våran drog...
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0