2012-04-07 @ 09:42:20

Lov = mycket att göra...

Hej!
Japp, nu är det full rulle kanelbulle! Haha, nej men jag börjar känna mig stressad. Var inte i stallet igår eftersom jag var sjuk och mådde illa så det blev mamma och pappa som åkte ut och tog av täcket. Själv satt jag hemma och försökte göra läxor, gick sådär...
Idag fyller farmor år så vi ska till henne på påsklunch och så blir vi nog kvar där ett tag. Antagligen inget stall idag heller. Och när man inte varit i stallet två dagar i rad så känns det i alla fall för mig som om det gått år... Haha, lite överdrivet men det blir så.
Imorron vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med Stelpa, ska nog köra lite lugnt bara. Vet i alla fall att jag måste putsa min sadel imorron, och antagligen tränset också. Juste ska hämta transporten också.
På måndag är vi fortfarande lediga :D Och då ska jag iväg på träning med laget. Ska bli jätte kul, hoppas bara Stelpis sköter sig... men det brukar ju gå bra ;)
Sen är det skola igen på tisdag och det är möte på 4H så Stelpa får vila. Sen är det vanlig vecka tror jag, ska rida onsdag, fredag, lördag och söndag. Och då har Jossan kommit hem också så slipper jag rida själv :)
Sen ska jag anmäla mig till den där tävlingen som vi tänkt åka på, grejen är bara att jag inte vet om mitt ryttarlicens kommer hinna komma, och sista anmälningsdagen är på måndag... åh, jobbigt. Jag som trodde det skulle bli enklare att tävla när man hade en egen häst, men nepp minst lika mycket som man inte kan vara säker på och massa grejer att hålla koll på...
Men men, nu måste jag börja göra mig i ordning. Glad påsk på er allihopa! Och äta massa godis nu då ;)
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0