2012-04-07 @ 19:54:33

Minnen... :S

Hej!
Inget stall idag men som sagt påsklunch hos farmor som var födelsedagsbarn idag. Annars har jag inte gjort så mycket roligt. Mest skolgrejer...
Nu i kväll så har jag suttit och fixat med kategorierna här på bloggen. Jag och Jossan pratade för länge sen om att vi skulle fixa dom men det blev aldrig av. Sen så fixade Jossan dom för ett par veckor sen men glömmer att säga till mig som märker det först efter typ 2 veckor. Haha, bar koll vi har :P Jag satt i alla fall och fixade kategorierna på gamla inlägg eftersom jag tycker det blir så "stökigt" annars.
Och vad ska man säga, vi skrev lite annorlunda när bloggen var ny... men jag hoppas inte någon tycker det har blivit sämre. Finns endel gamla inlägg som det räcker med att man läser rubriken på så kommer minnena och man blir nästan tvungen att skratta. Vad vi hållt på med knasigheter egentligen... undrar hur många gånger vi sagt "vi har två snälla unghästar vi". För de e dom, vet många andra hästar som aldrig skulle gå med på vad Stelpa och Atli gör, trots att de är äldre.
Några inlägg som jag i alla fall minns och kan skratta åt är:
"Två nybörjare och en halvtrasig klippmaskin..."
"Första gången Anna skulle rida långrunda..."
"Tolkning+9-åring+oinkörd häst= det blir kul..."
Haha, ja alla inläggen är ganska gamla men är det någon som vill leta upp dom så går det nog ;) Detta inlägger minns jag också:
"Välkommen till våran nya blogg!"
Första inlägget, här är bilden som vi hade med då :P
Oj vad mycket som har hänt sen dess. Hjälp och det har inte ens gått ett år... ja långtråkigt lär det ju inte bli :P
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0